laupäev, november 03, 2007



Igal päeval on oma nägu

Üsna oma koduseinte vahele aheldatuna on mu vaateväli loomulikult piiratud, kuid ma olen õppinud juurde ühe uue asja - nägema suurt maailma läbi ahtakese ava, läbi oma koduakna.
Iga uus päev on omanäoline ja ainukordne.
Mõni päev on kurb ja trööstitu,
mõni vikerkaarevärviline,
mõnel päeval väreleb õhk lõunamaiselt kuumast päikesest, mõni päev on rõhuvalt pime,
mõnel päeval lahistavad pilved nutta...

Tänane päev oli vabastavalt valge.

Ma ei tähista enam ammu-ammu oma sünnipäeva.
Päris kindlasti oli minu sündimise päev suur päev minu vanematele, sest sündisin esiklapsena.
Edasi aga hakkasid minu jaoks tiksuma minutid, tunnid, kuud ja aastad.
Millist päeva pidada neist olulisimaks?
Milline sündmus minu elus on nii oluline, et seda iga 365 päeva tagant pidulikult tähistada?
Mul on olnud elus palju väga olulisi päevi.
Täna aga mõistan, et mulle on oluline iga mulle kingitud päev.


Foto: Ingrid

Sildid: , , ,

3 Comments:

Blogger Tiiu said...

Sa oled nagu mu isa, kes ei pidanud oma sünnipäeva oluliseks, teiste omi ka mitte?

Ta armastas ikka korrata, et iga päev on tähtis ja eriline.

Igatahes palju õnne Sulle tänase ja tulevaste päevade puhul!

03 november, 2007 14:25  
Blogger Ingrid said...

Tiiu! Et sa must valesti aru ei saaks,siis selgituseks, et täna mul sünnipäeva pole. Minu sünnikuupäev on sootuks teisel ajal.:-)
Teiste sünnipäevi ei pea ma samuti oluliseks, kuid et teised seda oluliseks peavad, siis püüan neile selle meelepidamisega rõõmu teha. Reaalis.
Netis ma sünnipäevaõnnitlusi reeglina ei jaga.

03 november, 2007 14:43  
Blogger kukupai said...

Iga päev ongi kingitus, meie asi on see, mis me selle kingitusega peale hakkame.

03 november, 2007 14:57  

Postita kommentaar

<< Home