reede, oktoober 12, 2007

Tränikorjajad





Võite üks kord arvata, kuidas selles korteris ahju köetakse, kuidas süüa valmistatakse ja mis teed pidi tagumisse tuppa liigutakse, kus asjad moodustavad samasuguseid peakõrgusi kuhilad.

Mulle meeldis, et seda probleemi valgustati TV dok-filmis.
Sealt jäid kõlama paar mõtet.
Esiteks see, et haiguslik on selliselt elamine siis kui pole enam ka süütunnet iseenese ees.
Teiseks küsimusele stressist vastas üks naine, et talle ei valmista stressi mitte asjadehunnikud, vaid mõte, et ta peaks neid koristama hakkama.

Foto:Ingrid

Sildid: , , , , ,

5 Comments:

Blogger kukupai said...

Telekast jooksis eelmisel hooajal üks lõbus sari, kus kaks inglannast koristusguru käisid koos meeskonnaga inimeste elamisi korda tegemas ja korrahoidmist õpetamas, ma ei mäleta enam sarja nime. Oleks meile ka vaja. Kui inimesel on stress sellest, et peab koristama hakkama, siis selline abi ehk aitaks.

12 oktoober, 2007 11:40  
Blogger Ingrid said...

Sellest saatest ja veel kahest teisest taolisest ma räägingi. Seal olid ka psühholoogid või psühhiaatrid nende tränikorjajatega tegelemas.
meil on sinna veel väga pikk maa, sest meil ei jätku psühholoogilist nõu korraarmastajatelegi. :-)
Korter, mis minu piltidel on, on selline juba hea hulk aastaid. Kõige rohkem kardan, et ta ükskord maja põlema paneb.
Ja oluline on moment, et kedagi korterisse ei lasta peale meie pere.
Suvel levis ukse taga lausa laibahais riknenud toitudest. Siis ma küll ütlesin, et naabrid ju kutsuvad päästeteenistuse, arvates, et oled surnud.
Muuta ma midagi ei saa.
Selliseid inimesi on aga väga palju, lihtsalt nad ei kutsu kunagi kedagi külla ja välja minekuks on neil enamvähem korralik riietus selga pandud.

12 oktoober, 2007 11:50  
Blogger joanamari said...

umbes selliseks muutub mu

14 oktoober, 2007 22:33  
Blogger joanamari said...

umbes selliseks muutub mu maja, kui nädalavahetusel on lapsed külas käinud
riided ja mänguasjad kistakse kapppidest välja
ja verandalt
kuhjatakse üksteise otsa või pillutakse laiali
ja köök laotakse määrdunud nõupüramiide täis
määritakse lisaks oma nimelistele taldrikutele veel kõik mikserinõud, lisaks isiklikele tassidele veel lisa kruuse iga näo peal umbes 3
titale tehakse umbes 7s taldrikus püreed ja söödetaske umbes 8 lusikaga teda
voodi pesu mida kasutatakse kuhjatakse onu asemele hunnikusse ja diivani pealt trügitakse maha padjad
kasutatud pakendid visatakse ahju nurka põrandale kuhja
kõik riided mida kasutatakse pillutakse jalanõude ja nõude ja ajalehtedega põrandale ühtlaseks pesaks
kui ma pole sellega päri siis öeldakes et kui sa alati nurised siis me teinekord ei tulegi koju
kui mu majast on üle käinud sellisel moel 10 inimest
olen ma emaspäevaks ahasveeru serval või ükskõikselt tuim
üks kahest kas hakkan kaevama seda sõnnikut või põgenen kodust

14 oktoober, 2007 22:44  
Blogger Ingrid said...

Jah, selline teiste järgi koristamine kui sul omalgi jõuvarud loetud, võib ikka masendusse viia küll.
Need tränikorjajad elavad aga omaenda "varanduse" ja mustuse hunnikute keskel aastast aastasse ja selleks, et oma ruumides liikuda, on vaja kõigi nende kastivirnade, kaltsuhunnikute ja potsikute-nätsikute lasu vahel laveerida, ronida, end läbi litsuda.
Võõra jaoks kaosena tunduvas rämpsuhunnikus orienteerub omanik ise hästi ja väidab selles olevat oma süsteemi.

15 oktoober, 2007 08:51  

Postita kommentaar

<< Home