kolmapäev, september 26, 2007

Mure murtud
My new washing machine is a bit noisy and a new washing powder has to be found due to lot of foam with "Mayeri".

Uus tutikas pesumasin.
Lärmab natuke palju, mingit imelikku lõhna ajab välja ja pesupulber tuleb mul teine leida. "Mayeri" toodab vahtu koguses, mis pesumasinale ei sobi. Ariel, Tide, Bioest ei sobi oma intensiivse lõhna ja allergia tõttu. OMO lõhnas vist vähem, Mini Riski pesuomadusi ei tea üldse.
Seega seisab mul ees ekskursioon keemiamaailma.


Foto: Ingrid

Sildid: , , , ,

7 Comments:

Blogger joanamari said...

tore, et oled uue pesumasina saanud
mul on Sinu üle hea meel
jõudu ja tervist Sulle ja Su masinale

26 september, 2007 21:27  
Blogger kukupai said...

Pesupulbri kohta niipalju, et mina kasutan juba aastaid Emanco firma oma. Tuuakse koju kätte, ei lõhna, vahtu äärmiselt vähe, kulu väike, allergikutele sobib ka, isegi beebiasju pesime sellega.

27 september, 2007 00:51  
Blogger helle said...

Ingrid!
Mina olen ka see täiesti ebanormaalne inimene, kel puudub pesumasin.Oli küll, aga sai otsa. Siis jäin ma üksi ja ma ei ostnudki uut. Nüüd näägutavad mind kõik sugulased, et pesen käsitsi pesu. Ma peseksin ka siis, kui mul oleks p-masin. Aluspesu ja üleriideid ei paneks ma elus masinasse. Tütar viib voodipesu kaasa, peseb ära ja toob tagasi. Võib-olla peaksin ikka ka masina ostma?

27 september, 2007 10:16  
Blogger Ingrid said...

Joanamari
Just, tervis on kõige tähtsam! Üle pika aja suurt pesu käsitsi pestes andis selg end mitu päeva tunda ja ega seda pulbrit õieti välja ei loputagi.

Kukupai
Emancost pole kuulnudki. Tean vaid, et näiteks MiniRisk on topeltkallis selle eest, et talle lõhna pole juurde lisatud.

Sjgelle
Ma olin varem uhke, et pesin kõik käte vahel. Kui aga pere aina kasvas ja ma esimest korda oma linad pesumasinaga pesin, mõistsin, et teisiti on mõeldamatu.
Osa mustust(eriti higihaisu) võtab aga siiski ära vaid pesuseep. Ma ei mõista, miks nad tänapäeval nii ökalt haisevad. Varem ei haisenud igatahes. Olen ostnud ka lõhnastatud pesuseepi, kuid seda lõhna ei talu ma allergia tõttu.
Keegi ühes blogis kunagi kirjutas, et nende pere keedab kodus ise seepi. Äkki oleks kuidagi kaubale saanud, aga ma ei mäleta absoluutselt seda blogi.

27 september, 2007 10:26  
Blogger helle said...

Googeldasin "seebi keetmne" ja leidsin sealt selle blogi aadressi üles.
www.perering. blogspot.com
Kogu pere käsitööring.
Seal nad õpetavad ka ise seebi keetmist. Ma mäletan, et minu vanaema keetis terve elu seepi,hiljem oli neid kogu pööning täis. Ma ei tea, mis sest lõpuks sai(pool sajandit tagasi).

27 september, 2007 11:01  
Blogger kukupai said...

Emanco on otsemüügifirma, mulle ükskord helistati ja pakuti proovida, tõesti jäin väga rahule. Eile just toodi uus potsik, 10 l ~500 krooni ja mul jätkub sellest ligi aastaks. annan paar tel nr. 56 918 597 Helme ja 56 670 321 müügiosakond. Helme on minu agent. meil on ka info@emanco.ee
Proovi ja Sa ei kahetse.

28 september, 2007 19:51  
Blogger Karuema said...

vahva. tõesti rõõmus sinu pärast. minirisk on hea aga kallis...allergikutega ongi keeruline. ma olen pannud soovitatavast vähem pesuainet, et siis loputab paremini ja ei ärrita nahka...ma ka natuke allergiline, ja nii saab hakkama.

01 oktoober, 2007 15:37  

Postita kommentaar

<< Home