teisipäev, september 11, 2007

Häälekandja


Igal asjal on kord algus ja igal asjal lõpp.
Blog on bloggerite häälekandja.
Selline väike, üsna oma nurgake.
Kirjutad sinna mõttekese, puistad ridade vahele südames pakitseva, võimendad või muudad värviliseks pildiga.
Miks virtuaali?
Sest tasulised häälekandjad ei suuda puhtfüüsiliselt kõigi mõtlejate ja kõigi pildistajate materjale oma piiratud mahu ja piiratud resursside tõttu avaldada.
Praeguse blog.tr uue registreerimisega tekib olukord nii nagu TV-s digikanalitega: kes maksab tellib muusika ja telekava muutub selliseks pooleldi hambutuks.
Õiglane ju!
Ma praegu ei registreeri end uude kataloogi. Jään omaette nokitsema.
Ligigi pääsen vaid neile, mis mul bookmarksis juhtusid olema.

Olge tublid edasi!


Foto: Priit&Ingrid

Sildid: , , , ,

9 Comments:

Blogger Karuema said...

oi mis sisuline pilt sul siin...kas ise tegid?

11 september, 2007 11:10  
Blogger helle said...

Võib-olla see kõik ongi vihje sellele, et tuleks tagasi tõmbuda ja tegelda muude ennast arendavate asjadega?

11 september, 2007 11:23  
Blogger Ingrid said...

Kõik pildid mu blogis on isetehtud (või koostöös poja või tütrega: idee minu ja teostus tema, siis kui ta juhtub mul kõrval olema).
Pildistamisega on mul nii, et ma käin linnas fotoaparaat ripakil kotil. Hea objekt varastele!
Kaadri püüdmine oleneb reageerimise kiirusest situatsioonile.
Seal Soome piltidel oli sama lugu. Ühte kaubamajja sisenemas, tormasid mingid mehed meist mööda. Jäin ammuli sui vahtima, et mis toimub ja tegin kohe ka paar klõpsu. See on see varga arreteermise pilt.

Ahhh, see Soome!
Ma ei teadnud enne, et Soome on nii kaljune.
Ehk näen kunagi Soomet rohkem kui Helsingi peatänav.:-)

11 september, 2007 11:28  
Blogger Ingrid said...

Sjgelle

Mis vihje, kelle vihje?
Blogi arendab pisut ikka küll. Minul on ikka ilmatu hulk arenguruumi, aga ega ma väga püüa ka.
Näiteks see video tegemine.
Istusin tunde ja päevi ja nädalaid aknal, et filmida rasvatihaste pesatoimetusi ja poegade väljalendu oma rõdupesakastil.
Fantastilised kaadrid! Aga netti panna ei oska. Küllap teiste abiga kunagi.:-)

11 september, 2007 11:32  
Blogger helle said...

Ma vihjasin iseenda aadressil.

Sinu fotod on väga head, olen neid alati imetlenud. See on anne.

Arenemisest rääkisin ka iseennast silmas pidades. Ma olen lihtsalt seisma jäänud(arengus) ehk siis blogi pidamises. Mul lihtsalt pole praegu midagi öelda.

11 september, 2007 11:55  
Blogger Ingrid said...

Tead, nende tänapäeva aparaatidega lihtsalt tulevad sellised pildid, andega pole siin midagi tegemist.
Kui saad oma aparaadi ja pildistama hakkad, siis veendud ise. :-)

Kas sa selleks vihjeks pidasid seda blog.tr.ee uut registreerimist?
Nemad ei otsi andeid, neile on vaja teenistust! :-)

11 september, 2007 12:26  
Blogger kukupai said...

Kulla daamid, ärge nüüd selle tobeda registreerimise pärast blogimist ära küll lõpetage! Ega iga päev peagi häid mõtteid olema, akusid tuleb vahepeal laadida ka. Mina loeksin teid heameelega edasi.

11 september, 2007 13:22  
Blogger Karuema said...

ma arvan ka, et sellest seltskonnast kyll keegi ei peaks katkestama...lugejate elu läheb väga kurvaks siis...et nagu äüetaja laur ytles, et kui tervet ei jõua, tee pool - kui igapäev ei jaksa, siis tee nii kuidas jaksad...aga ära jäta...

11 september, 2007 22:08  
Blogger Ingrid said...

Oh, ei!
Mitte katkestamises pole küsimus, vaid oma blogi reklaamimises.
Enesereklaami eest tuleb maksta nii teles, raadios kui ka internetiportaalides. Ja enamaks kui reklaamipinnaks ma blog.tr-d ei pea.
Öeldi ju selgelt, et blog.tr.ee on äriettevõte, mitte MTÜ.
Kui ma valdaks arvutit rohkem, siis ma reklaamiks end teisiti.
Ehk kunagi, kui raha rohkem, riputan ma oma veebiaadressi ka kusagile üles, praegu aga mitte. Ma ei saa isegi sellest aru, kuidas minu kui mittekasutaja eelmine sissekanne sinna esilehele sattus.

12 september, 2007 06:03  

Postita kommentaar

<< Home