teisipäev, august 21, 2007

Vaikivad telefonid

Kui sageli oleme olukorras, kus telefonitoru tõstmine nõuab väga suurt jõudu...või ta jääbki tõstmata.
Põhjuseks on sel juhul loomulikult raskused otsustamisel:
kokkusaamise leppimine, andestuse palumine, töökoha otsimine, arupärimine, "Ei!" ütlemine ja palju, palju muud.
On õige, et olulisemad asjad tuleb rääkida inimestega silmast-silma, kuid osa asju saab ära korraldada ka telefonil.
Kui vaid suudaks toru tõsta.
Sissekande tegin sellepärast, et olen ise praegu selle raskusega silmitsi. On nimelt asutus, millel on pakkuda hulga töökohti, millega tuleksin toime, kuid ma ei suuda telefonitoru tõsta. Ühelt poolt olen kodus väga-väga hõivatud, teiselt poolt olen juba harjunud vabadusega, mida pakub pisuke pension. Asutus aga vaevleb tööjõupuuduses.

Sildid: , ,

4 Comments:

Blogger joanamari said...

tõsta see toru kullake, kui leiad jõudu töötamiseks
mina näiteks ei jaksa praegu midagi otsida, ega kuhugi end pakkuda, praegu vajan jõudu vaid toimetulekuks alatusega kuubis
tööta minu eest ka , Eesti vajab tublisid tööinimesi

21 august, 2007 20:02  
Blogger Ivar Sild said...

Linkimise abi.

Kui teed uut postitust, siis compose aknal on ülal külili kukkunud kaheksa. Kui sa teed mingi sõna hiirega aktiivseks ja vajutad sinna "kaheksale", siis avaneb aken kuhu saadki lisada lingi.

21 august, 2007 20:22  
Blogger Karuema said...

ma ka sageli ei taha helistada, nagu miski tõrge on ees. ja siis on jube hea meel, kui ei peagi helistama...näiteks saab emaili saata, või kaob asi yldse päevakorralt.

22 august, 2007 00:49  
Blogger Ingrid said...

Ivar
Kahjuks ei toimi mu katsetused.
Ainuke variant, mis toimis, oli minu blogikujunduse pealkirja all olev lingilahter. Kuid siis jäi toodud link pealkirja sisse peitu ja tuli välja postituse pealkirjale klikates.
Uue postituse lahtris see kaheksa moodi märk mingil rohelisel ümaral kujutisel lööb ette tabeli, kuhu peaksin aadressi sisse lööma: ka see ei toimi.

Joanamari
Eks kõhkluse põhjus ongi mul peamiselt kodune max-koormus ja vähem ka vastumeelsus vana töö suhtes.
Aiandis lilli võiks hooldada, aga seal pole vaja öötöölisi.

Kaja
Ma helistan meelsasti, aga kirjavahetusi ei pea.
Lihtsalt mõned telefonikõned on ülejõukäivalt rasked. Nii rasked, et jäävad sageli olemata.
Pea kõigil tuleb vahel sellist olukorda ette.

22 august, 2007 05:37  

Postita kommentaar

<< Home