reede, juuni 01, 2007

Sööti jäänud lillepeenar



Raske liigeshaigus on kangutanud kõveraks tulivalusad liigesed inimesel, kelle kirg oli loodus ja kelle elu ainsaks põllumaaks olid üürimaja kaks peenart ja tubane potipõllundus. Need kaks peenart olid tema jaoks kui aianduskooli katsepeenrad, kus ta üritas kasvatada maeitea mitut eri liiki taimi.
Sellel aastal aga vaatab ta vaid hinge valutades läbi akna, kuidas püsililli ja muid taimi hakkab lämmatama haljas umbrohi...
Se la vie!

Sildid: , , , ,

3 Comments:

Blogger joanamari said...

minu lillepeenrad on juba teist aastat söödis
kaks aastat tagasi põdesin , et ei saa ja ei jaksa, punnisinkõigest väest rohida- pööritasin end kõhuli , käpuli, külili, põlvili....
tänavaasta niitsin trimmeriga(õigemini mu väiksem poeg niitis)ubrohu ümbert ära ja tunnen rõõmu neist õitest kes suudavad end läbi umbrohu õitsema sundida
õuele on elama sättind end õuekummelid, teelehed ja plaksutaimed, millest lapsed rõõmu tunnevad
tegelt see nuditud ümbrus polegi nii ilus kui mõnuga vohavad taluõue taimed
algul põdesin , hiljem lõin käega ja nüüd tunnen rõõmu

08 august, 2007 20:20  
Blogger Ingrid said...

Ka mulle meeldib niitmata rohi, õitsev lilleaas.
Aga ega ta peenraid hea vaadata pole küll.
Ühel päeval kui perenaine eriti nukker oli ja väikese teatribinokliga metsikust naadi ja maltsametsast kasvõi mõnda õitki otsis, siis läksin aeda ja rapsisin käega suurema rohu kultuurtaimede vahelt ära.
Praegu on hirmus vaadata maad, mis valendab mahakukkunud õuntest ja punetab vaarikatest.
Minu jaoks ei oma see aed olulist tähtsust, kuid omanikule oli see tükike hinge ja temast on mul kahju.
Ta põeb reumatoidartriiti ja toast enam välja ei saa.:-(

09 august, 2007 09:37  
Blogger joanamari said...

siis pean ma tõega Jumalat tänama, et liigun kuidagigi ringi ja saan tunda oma tallaga igal hommikul kastese muru värskendavat silitust
kui oleks punnitanud maha nudida oma õue muru, oleks ta kuuma päikse käes pruuniks kõrbend nagu naabritel juhtund on ,kes liiga hoolikalt oma õue niitma kippusid
õunad korjasid mu pojad kokku meheõde pressis mahlaks ja mina siis piinlen mitmendat tundi kuuma pliidi juures, aga pärast on mõnus rüübe omastkäest

12 august, 2007 19:21  

Postita kommentaar

<< Home