pühapäev, mai 06, 2007

Tänan oma lugejaid!



Minu selle blogi loetavus on väike, umbes 5 püsilugejat, teised juhuslikud sissekiikajad, aga minu jaoks on see piisav. Kiirabiblogis käiakse rohkem, aga tagasisidet sealt pole. Ka see on minu jaoks piisav, sest püüdsin seal kirjutada just nii lihtsalt, et lisaküsimusi nagu ei tohikski tekkida.

Kui mu sissekanded ka "tühjale saalile" läheksid, ei kurvastaks see mind eriti.
Miks ma siis üldse kirjutan ja pildistan?
Sellepärast, et mõni mõte, mõni visuaalne elamus on nii suur, et vajab lihtsalt mingit väljundit.
Lauasahtlit mul pole, päevikut ei pea, fotod kopitavad hunnikutes karpides.

1 Comments:

Blogger Tiiu said...

Mina olen kindlasti üks püsilugeja. Kommenteerimisega on täpselt nii nagu armsama leidmisega , vägisi armsaks ei tee ja kui ollakse juba armunud või sinu lugeja, siis seal kehtib vaikne usaldus. Vahel on siiski sõnu vaja, et käte paituse kõrval oleks ka sõnapaitus - elu mitmekesistamiseks ka.

:-)

06 mai, 2007 11:29  

Postita kommentaar

<< Home