laupäev, juuli 05, 2008

Päev, mil tuleb
käest lahti lasta...






05.07.08, kell 12.oo







See on ema jaoks eriline kogemus.

Loen veel spontaanselt õpetussõnu:
" Ja see asi tee nii, et..."
" Ja seda tahtsin ka veel öelda..."
" Ja ära sa kunagi..."
...
Aga enam pole selleks aeg.
Tahaks nagu veel hoida kinni käest , mis oli kunagi nii õrn ja pehme lapsekäeke, mis aga täna libiseb nagu udu su peost ja haardeulatusest, ulatades käe teisele, kellega koos oma rännuteed jätkata.

Jumal õnnistagu teie ühist rada, mu armsad!


Foto: Ingrid
Pühendatud minu armsale pojale ja tema väljavalitud armastatud naisele.

Sildid: , , ,

6 Comments:

Blogger kukupai said...

Ema jaoks eriline päev küll, jah. Olen seda tunda saanud. Õnne!

05 juuli, 2008 23:53  
Blogger helle said...

Mina õnnitlen ka Sind, Ingrid.
Mõtlen tihti Su peale, et kuidas Sul läheb ja üldse.

06 juuli, 2008 20:29  
Blogger toompeale said...

olen Su blogi läbi uurinud ja mulle meeldib väga see, mida ja kuidas Sa seda kajastad!

kuna avanes võimalus avaldada oma tänu auhinna näol, siis oled oodatud seda minu aiablogisse vastu võtma!

kõike kaunist soovides
memmeke

19 juuli, 2008 16:38  
Blogger ulvikaru said...

Palju õnne sellise õnneliku sündmuse puhul!!! :)
Abiellumine on väga eriline sündmus. Mäletan seda omaenda abiellumisest. :)

Tänud head sõnade eest minu blogi kohta! Olen tõesti ise ka Eestist ja mul on kavas ka Eesti postkaarte siia üles riputada, kuid hetkel pole veel jõudnud. :)
Tervitades,
Janek

27 juuli, 2008 19:53  
Blogger joanamari said...

kuidas elad pole ammu näinud

15 august, 2008 11:40  
Blogger Elviina's blog said...

Palju õnne, oled tulnud ühele peatusele, sinu reisikaaslastest üks läheb maha ja jätkab teises rongis. Minu arust pulmad ei ole niivõrd tähtis noortele kui meile vanematele, et tajuks lahti lasta kalli käest. Kahjuks tänapäeval ei ole need moes. Elu on nagu teatejooks.

25 august, 2008 10:58  

Postita kommentaar

<< Home