neljapäev, märts 01, 2007

Proovi, kuidas tahad!


Blogi sisselogimise muutmisega on asjad nii keeruliseks läinud, et ma vist ainult proovisissekandeid tegema jäängi. :-(
Senini pole mul õnnestunud selles blogikujunduses pealkirja joone peale sokutada, ehkki targemates blogides see nii on (vt. www.urbaanika.blogspot.com).
Samuti on keerulisemaks läinud Piccasa kaudu pildi saatmine.
Ja siis veel hulk võimalusi, millest ma midagi aru ei saa ja mida seetõttu kasutada ei oska.
Eile näiteks oli Tiiu oma blogi juhukülalistele sulgenud. Sisselogimine näitas, et ma pole kutsutud külaline. Tegelikult hea variant blogijal aja maha võtmiseks. Jälle ma ei oska!
Nüüd on blogitrii maas ja ma leian tee tuttavatesse blogidesse vaid teatud blogide blogrolli kaudu. Hea seegi!

Nii ma siis susserdan ja vusserdan oma primitiivsete blogide kallal ja otsin lahendusi 100 korda kauem kui mu 4,5 aastane lapselaps, kes lihtsalt klõbistab nuppe ja vaatab, mis välja tuleb.
Ja tuleb! Mänge õpetab mulle ja vanaisalegi!
Aga üldiselt...käib nii kah!

Sildid: